@maca
au wow, super.
da isch natürlich e perfekti Lösig :mrgreen:

Hey froue
Heieiei
Di cheibe schwizer chöme nid zum schribe :) :)
Heiter aui so asträngendi kind? ;p
Was düeter geng so?
Mis kond isch eie am zahne isch e haube terrorist, aber da chöisi ja leider nix derfür:)

:)
Vo wo bisch, hesch sicher scho 1000 mau gschribe sry

5 Tage später

;-)
also jetzt am Sonntag kommen einige zu uns zum Brunchen, Kanton Zürich und die Mädels kommen aus dem Thurgau und eine aus überlingen :AMOUR: :AMOUR: :AMOUR:

wir planen aber noch ein weiteres treffen :)

raquel_12739832

Am wochenende nur ihr :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    also du, tapir und eisi...und madame lila aus dem kanton zürich :lol: :lol: :lol:

aber beim nächsten treffen (nein nicht beim raclette treffen) kommen noch mehr schweizer :lol: :lol: :lol:

Facebook
    Ich wäre dafür das jedmand ein fb geschlossene geuppe macht weil ich weiss nicht wie....
    Und hier schreibt ja fast niemand.... Würde das jemand übernehmen ja es giebt 2 schwizer theard....

Huhu
    also ich könnte mit meinem
    freund eine machen, da ich selber nicht weiss wies geht... ;-)

Ja sicher ;-)
    aber glaube erscht am mittwuch, den hetter frei und ziit ;-)

Hallo
    mädels i has gescht nid gschafft, han mega striit mit mim fründ gha... :-/ wie söll die gruppe eigentli heisse, hender en wunsch oder e idee? :mrgreen: ich mach sie hüt obet, versproche ;-)

:mrgreen:
    Also i chönti eifach erst am Mittwuch e PN schriebe, bi jo eze nur mit em Handy on.

Name, hmm...
    Vielleicht Mamitas?

Hi
    machdsdch schüsch di fb gruppe gischse üs per nachricht bekannt mäude üs ner dert wider wüu hiie inne schribt ja fasch niem,er me :) i warte ufe gruppe name u ja der name isch super.)