Antworten
1-5 ja
4. 15.Woche
Wwynne_12488640
- 30. Apr 2013
- Beitritt 28. Jan 2011
- 2 Diskussionen
- 286 Beiträge
- 1 beste Antwort
Hey ladies
Niggi: ja mer müend endlich mal abmache. Aber erst nach de ferie. D'amy chunt bald id schuel und mir händ na soviel ztue im kiga. Abschiedsfästli...
De Meo hät en mega schuub gmacht und es wird sicher streng wenn er na es jahr di hei isch. D'naya isch voll s'mamititti. Lüpfe lüpfe lüpfe. Aber ich gnüsses! Hüt gaht sie s'erst Mal zur schwiegi, ich muen ga schaffe und min maa hät kurs. Mal luege, bin nanig so begeisteret!!!
Ursina: steri? Wirsch da uusgrumt oder eifach alles abklemt? Und jetzt muesch hormon neh? Wahnsinn!
Ich bin am gripple. Ha de voll belendi hueste, gliederschmerze, en sturme chopf und gange so go schaffe. *igiiiiiiit*
schreibaby: din maa hät kei nerve meh? Tönt nid so guet. D'mübe cha nid helfe? Mängisch händ die au für d'manne tips! Drucke dumme das alles guet chunt. Au wenn die chindli so süess sind, sie sind di grôssti belastigsprob wo e beziehig bechunt!
:-d :-d :-d
Oh mann niggi, herzlichi gratulation zum baby boy! Händer eui scho chli iiglebt?2.5?
Da chani nid, min maa hät frei. Aber d'wuche drufabe gahts.Martina
Du ossinge isch ganz näch, 15/20 minute vo mir!Martina
Häsch imfall betreuig dur e hebamme zgnuet! Nutz die!!!! Vo wo bisch du? Chan der cho go helfe? Wenn so e chlises pupi nid wot trinke isch foif vor zwölfi, da gits denn kei spielrum! Hol der hilf!Zäpfli
Es git glyzerinzäpfli, ich cha der allerdings nid säge ob die ab jedem alter därfsch geh. Fräg mal ide apo. D'naya kackt au nid jede tag, aber sie hät nie buchweh.:-D
Hi Girls
herzlichi Gratulation am Jaron. Uiuiui, das gaht ja mega schnell immer....
ela: Bald händ mir ja wieder e chugle bi eus?! Juhuiii
Frag: kennt sich öppert us bi Weight Watchers? Chamer das über die dütschi HP mache? Ich wot nid ad Treffe gah, sondern das ganze Online mache. und über di DE HP sich das ganze zwei Drittel günstiger. Hilfeeeeeeee
Namal
Also martina, wenn häsch termin am 8.4? Ja denn bisch ja würklich uf de zielgrade... Und s'sina-mami? Sie isch ja au scho fast am schluss?!?
Alles liebi!!!!
Scho soo lang nüm gschriebe
Well mit 3 chind eifach zu gar nüt meh chunsch :roll: !
Naya: ihr gahts super, sie isch jetzt halb jährig und s'ersti zähnli isch dusse, s'zweiti isch am kämpfe. Sie dreht sich weder vom rugge uf de buch na umkehrt, sitze tuet sie im trip trap und breili esse tuet sie wie e grossi. Chume mängisch fast nid na mit mache.
Amy: hey die isch jetzt 7!!!!!! Unglaublich. Sie hät e vor vor vorpupertierendi phase! Himmel, ich hoffe ständig das den pupertät nüm so schlimm wird well mer ja jetzt scho ei kriese nah em andere schiebet!
Meo: er haut immer weniger und isch en super grosse brüeder.
Me: ich ha na gar nüt abgnoh :roll: :roll: :roll: ! Schiebe drum e depriphase vor mir her. De dökti findet weniger esse meh sport. Aber mit 3 chind, kiga und hh lieht meh als e stund pro tag eifach nid drin!
Het na en maa zum verschenke! Wer wot?
Niggi: isch dis mannli eigentlich mal id therapie? Herzliche glückwunsch mega nachträglich zum zweite geburri vor jill! De naya ihres gotti hät am 5.3 ihre zweiti becho, de matti.
Da im dorf: am 26.3 hät e kollegin s'bebe becho, de Levio, am 3.4 isch er gstorbe. Plötzliche chindstod! Ich ha mega brüellet! Das isch doch mega fies!
Ursi: viel vergnüege ade taufi!
:-)
Jan & Micha :BIEN:
Alles gute :-D
:-d
Mir hend hüt au grad ufs 3 gwechslet. Also sorry ;-) ! S'geld überwisi nägst wuche wenni zahlige mach, ok?!
Hei isch das ruhig bi euis!!
Niggi wie gahts dir? Am büebli?
:roule:
So Ladys ich schaffs au mal na.
Gester hani vom IPhone welle schriebe aber es sich nid gange zum verschicke. Geburtstag vo mim Maa isch super über d'Bühne. Ich has sogar gschafft einigermasse gsund zsii.
Defür isch mis Auto futsch... Jetzt warti druf das d'Garage d'Ersatzteil bstellt. Ich warte scho siit em Mäntignami. Unfassbar.
d'Naya hät gester ihres erste Breili gässe und hät absolut de Plausch gha. Hüt hät sie s'glichi Breili aber nüm so toll gfunde.
Han ich eu gschriebe dass'd Amy zum Häärlidieb hät müässä?
De Meo schafft mich... endlich händ mir das Fäkaliewort "Ga...gg...i" entsorgt fangt er mit was neuem aa. Entweder er spuderet mit de Zunge oder er seit jedem, egal ob bekannt oder fremd: ich hasse dich! Ich ha ihm versuecht erkläre wie fies das Wort isch... Aber er wot eifach nid lose... den hanis versuecht ignoriere... Aber er ignoriert das ignoriere eifach au! Ha mi Nägst Wuchs für en Kurs aagmeldet... mal luege obs date en Tip hend.
@Cyberengel: Ich cha dir kein Tip geh... ussert, suech en andere FA und lah dich namal durechecke... Und berate. Es isch wahrschinlich gfährlicher wenn du so hilflos dur de Tag laufsch als wenn du nid zuenimmsch oder öppis.
:mrgreen:
Ich ha en sturme chopf, schweri glieder und e verstopfti nase. Wenni treppe uflaufe schnuffi wie es grossi und ide ohre dröhnts wie wahnsinnig!
Und min maa hät das weekend grossi gebiparty!
Ursi: merci fürs päckli, sisch aacho!
Chrank
Wenns d'chind nid verwütscht denn sicher mich. Ich liege voll chrank im bett! Stille klapt nüm aber d'naya verweigeret jede schoppe und isch ständig am schreie. Ich ha es schlechts gwüsse und es fuxt mi dasi nid länger ha chöne stille!
Bea: lösche
Lumpi: schön häts dir gfalle! Ischs fest chalt gsi? Würsch wieder so hürate oder lieber wenns wärmer isch?
:mrgreen:
Unsere 3 heissen Amy, Meo und Naya.... Zu ausgefallen? Amy: wir wurden in England schwanger und es hat gepasst! Meo haben wir per zufall gefunden und er hat gepasst, naya ist grönländisch (kleine schwester) und da seine eltern jährlich in grönland zeit verbringen hats für uns gepasst!
Zu ausgefallen? Welche mopping chancen in der schule????
Diabetis
Cyberengel: de test isch nid obligatorisch! Er wird eifach standartmässig gmacht. Aber du häsch immer s'rächt zum nei säge. Und wenn dis chindli schön wiiter wachse und zueneh tuet muesch du dich nid wiiters mit steche quälä.
Ich find schnee doooooooof! Aber mini chnöpf wend go schlittle! Also use idi wiisi pracht!
Nid alli
Möcht mich no korrigiere... Nid alli, so viel nid hend chöne cho...Niggi schätzli
Süessi, nei ich ha nie welle sege du segsch schuld! Nei sicher nid! Ich ha gmeint ich hegs dir gschriebe... Aber es hät ja na ca 7 wiiteri fraue wo cho wärit! Und ich weiss ja nid warum alli andere nid chöne hend...drum hani gfräget.
Es isch würklich doof glaufe mit mim maa sinere planig. Und es tuet mir ganz fest leid dassdu alles organisiert häsch und mir denn doch nid cho sind!
Ela
Nei nei, ich hans am dunnstig gwüsst. Aber min maa hät d'familyagenda ignoriert, isch hei cho und hät verchündet das er am sa-nm mit em meo gaht go turne und denah go worke. Ich, de niggi abgseit, d'niggi: bitte chum! Ich, kämpft mit mim maa... und au gwunne! Und woni de niggi gschriebe ha ich chämi eifach es biz später hät sie gmeint es sig abgseit :-( .