Ich...
... Wurde vor 2 Monaten Mutter einer bezaubernden Tochter! Und ich fühle mich mit meinen 24 Jahren ganz und gar nicht zu jung! Ich freue mich sogar sehr für meine Tochter, dass sie ein junges Mami hat! Und ich weiss, dass ich und mein Freund ihr alles gebeb können was sie braucht! :-D
Aan0N_1267336299z
- 12. Nov 2011
- Beitritt 12. Nov 2011
- 2 Diskussionen
- 44 Beiträge
- 0 beste Antworten
Über 100
35: Das sind nur miiiiiiiiiini Wehchen! ;-)Sünneli
Ich habe vor 7 Wochen meine Tochter auf natürlichem Weg auf die Welt gebracht.
Die Geburt war alles andere als leicht!
ABER ich habs geschafft! Und du schaffst es auch! Vertrau auf Dich und deinen Körper! In diesem Moment kann man unvorstellbares vollbringen!
Und es lohnt sich!
:AMOUR::-d
Also für das Kind hat das ganz bestimmt keinen Nachteil!!!!! :-DIch...
...habe am 29.02.1988 Geburtstag! Und das ist auch so in die Geburtsuhrkunde eingetragen! :-D:-d
Mein Kleines ist auch sehr aktiv, es tritt schon ganz schön doll... Uff! Aber ich liebe es!! :AMOUR: so weiss ich, dass alles i.o. ist
Ich muss noch bis zum 6.3. warten bis ich wieder zum Baby-TV darf... Diesen Montag habe ich jedoch auch eine Kontrolle, jedoch glaube ich ohne US...
:-d
Mein Bauchumfang ist ganz aktuell 87cm :-D
Wisst ihr schon alle, ob es ein Junge oder ein Mädchen wird?
Wir lassen uns überraschen ;-):arrow:
Ich bin 23, und es ist meine erste SS!
Habe bis jetzt etwas mehr als 3 kg zugenommen, aber der Bauch ist schon ein gutes Stück grösser als noch vor ein paar Wochen
Eigentlich arbeite ich noch voll, jedoch bin ich diese Woche aufgrund von unklaren Bauchschmerzen freigschrieben...:arrow:
Schweiz, Kanton Graubünden!
Ja mein Bauch ist auch schon ziemlich rund geworden :-DSunnysoumi
Jetzt packe ich mein besstes Hochdeutsch aus! :-D
Ich kann leider auch noch nichts rüsten, da wir nächsten Monat umziehen! Den allgemeinen Babybedarf habe ich jedoch schon, es fehlt einfach noch das Kinderzimmer :FOU:
Sunnysoumi
:-D etz hemmer scho zimlich viel gschafft! hesch scho alles parat fürs Poppi?Hallo zusammen
Mein ET ist der 18.5! :-D@wunschkind
Aso ä Hebamm han i no käini, i ha a Frauaärztin wo bis jetz scho 3x a Ultraschall gmacht het, dr negschti hani am 24.1. I ha a guati Versicherig, dia zahlt meh als nur z nötiga...Dr Frauäarzt mäldet denn di schwangeri im Spital nach wahl an, dört wo ma de für di Geburt hi wetti... Aber i ga negschtens glich zu ra Hebamm, mini Mama schaft im Spital und chennt äini wo so Akupunktur, mit Bachblüata und so macht, das teg dr Körper uf d Schwangerschaft und Geburt vorbereita, dasses de ringer ga sötti... :FOU:
Hed ma de bi eu vo afang a a Hebamm?
Bi der erschta Schwangerschaft het ma so vieli Fraga, drum is hübsch, mit eu z schriba :roll::vache:
Aso i finds au persönlicher wenns ni all zu vieli sind.
Dankäschön dass du das alles organisiarscht und mascht :bravo:
@swissmom
Das gäit verbi, nachär chunnt a Ziit wos dr richtig guat gait und du Bäum usrupfa chönntischt! Au wenn ma zerscht ni dra gäit, aber plötzlich isch din Körper voll Energie... Bi jiar ische uf jeda Fall so gsi...
Miar gnüssend äifach jedi Phasa vo dera ufregenda Schwangerschaft.
Bi diar isches au z erschta mal dasst schwanger bischt oder?@wunschkind
Ja isch würkli äs guats Gfühl, scho d Halbzit erreicht z ha! Dankä :roule:
Bi ünsch hets äigentli sofort klappet, i ha di Pilla vor 2 Jahr abgsetzt willi so Chopfwe ka ha, de hemer sus verhüatet. Im August hemmer zua anand gsäit, etz lömer dia Verhüatig und probiarens ohni stress und wenni de schwanger chemi wers super, aber dasses gra sofort klappet het hâttemer bedi ni gedäicht! Aber d freud ischt umso grösser :saut:Buab oder Maitäli
Miar wüssend ni was es git, wemmer au ni! :roule: D Freud über as Poppi isch so gross, dases glich ischt obs a Buab oder äs Maitäli git. Aber mis Buchgfühl säit dasses äs Maitäli git, mis Umfäld mäint aber i gsechi us, als obs a Buab gebi :FOU: im mai wüssemer de meh...Hallo zäma
Tuat mr läid dass mi erscht etz z mälda kuma, ha schaffa müassa :NON:
Wia ä paar vo eu filicht scho gläsa händ bini ir 20+4 ssw, z Poppali sötti als ende Mai uf d Wäld cho. Bis etz chani ni chlagä, ha ä zimli unkompliziarti SS ka, zerscht a bitz Schlächt :beurk: und müad, aber etz ischt wieder alles tip top!
Miar händ ni gedäicht dasses so gschwind klappt, aber freuend nisch etz scho ganz fescht uf där Chläi Chnopf.
Alli wo no am blangä sind, lönd eu ni stressa, es klappt de scho! :super: wünschä uf jeda fall viel glück, dass bi eu sich au bald z Büchli rundet! :AMOUR:
- an0N_1267336299z
Hoffa...
... iar händ no äs Plätzli für mi?! Hallo zäma :saut:
I bin au ä Schwizeri... Bi albig wieder am ummerluaga gsi obs da Schwiizer Fraua het ... Juhui, endli gfundä:FOU:
Das ischt mini erscht Schwangerschaft, bin etz 20 3ssw, klappt hets gra bim erschtä Alauf :-D