Ich kaufe
ein E.... :mrgreen:
Assozial? :???:
Haha
das isch doch en witz :roule: .. und uf settigi lüüt würdi nidemal mich astrenge überhaupt zuezlose :-D
Ich kenn das nur all zu guet und ich chan dir eis sege: ES ISCH PUUURIII IVERSUCHT ;-)
mine verdient au sehr guet und selich dir mal ganz ehrlich was sege ich :-D... ich bin lieber diheime und erzieh mini chind richtig und bin es guets mami anstatt die wo es chind uf dwelt setzet und nacher sich nidemal richtig drmm kümmeret.
Also lahn sie eifach la rede... ich finds immer lässif im mittelpunkt vo dene dörfe zstah ;-)
liebs grüessli ebefalls usde schwiiz
..
natürlich isch schaffe nid schlimm.. ehnder schlimm isch dassmer anere frau wo vor knapp 3 mönet ires baby becho het als asoziali bezeichnet und ihre seit dassi ufde täsche vom maa lebt.. und au wenn... wer intressiert das???
wenns für dich / euch eso stimmt denn isch doch das guet und denn selets doch schnure. .
..
Bitte definier mir das Wort Asozial??
Heisst für dich Asozial sie, en Frau wo die Heime isch für Kids luegt und de Huushalt schmeisst und alles Managet ??
Wenn das für dich Asozial sett heisse, denn rüerts mich grad vom stuel hinneabe..
Eisblumexx
Ich bin genau deiner Meinung..
Das Baby braucht doch seine Mama am Anfang soo sehhrr und die ersten Monaten sind sooo wichtig für die Bindung zwischen Kind und Eltern..
Wennigstens du wo mich versteht was ich meine :star:
Selich dir öppis sege
Ich wird bald 22 han mini Usbildig und bin scho sit 3 Jahr diheime mit minere Tochter und han euses 2 wunder im Buch..
Und jetzt sbeschte : ich leb au vo mim Maa :-D
Und weisch du no was : Dass du mich als Asozial jetzt gsehsch ischmer so lang wie breit :-D :-D
Das glaubsch ja au nur du ;-)
Ihr schaffet und gebet glichziitig zgeld wider für Krippe us.
Mir Mamis wo dieheime sind chönd wenigschtens EUSES chind so erzieh und so de alltag gstallte wies für eus richtig isch und nidso wie das fremdi lüt seget.. und chönd wenigschtens spare für eusi Chinder :-D :-D
..
Du ich glaub ich lah mich nid uf dis nievau abe ;-)
Beurteil mönsche nie vom Alter her!! DU wo ja so erwachse bisch settsches ja eigentlich besser wüsse :-D
Huuu
vielen dank für die lieben worte
:-) vor habe ich es ja wider zu arbeiten, aber mein mann meint auch, das ich gerne von ihm leben darf, so fühle er sich nützlich und gebraucht :FOU: und mir ist es auch lieber, wenn ich mein kind erziehe weder jemand anders...
:BIEN: :BIEN:
chanich dir nur zuestimme au wenich zude asoziale ghöre :-D
Sei doch froh
das du es so gut hast. Das geht nicht vielen so. Geniess es solange du kannst.
Neid
Wenn es so ist wie Du schreibst,ist es der pure Neid der anderen,das Dein>mann das akzepiert,und er gut verdient und Dun nicht arbeiten brauchst. Genieß es und gönn Dir Deine Pause.