in

Forum|Alben|Blogs|Videos||Nachrichten|Grußkarten|
Diätclub|Spiele|Gewinnspiele|Nachnamen
« 

HIBBLERINNEN AUS DER SCHWEIZ GESUCHT!!!!!!!

liebe leute,ich suche junge frauen aus der schweiz die gerade am hibbeln sind

lasst uns gemeinsam hibbeln!!!!

freue mich auf antworten

Love Talk: Sex in der Beziehung - So bleibt die Liebe länger frisch!
Love Talk: Sex in der Beziehung - So bleibt die Liebe länger frisch!
'Für immer Liebe': Der Trailer zur romantischen Sparks-Verfilmung
'Für immer Liebe': Der Trailer zur romantischen Sparks-Verfilmung

Hey simsala

Duet mr leid neui rundi neus glück! Ovus si supi aso ich stand voll druff
Bi mir hend dääg gest fiin gstartet hüt morge am 4i voll flach glegt bis jez. Ha weder esse fuer e tablette choenne no e tablette neh und trinke
Vorere std isch gange, jez woni pfuuse choennt chunt natuerlich mini chlii tjaaa auf as mami sii und funktioniere

Morg gangi go bluet ge bim FA und negst wuche hani gebärmuetter aluegig im spital

Bis glii

Witer gohts...

Hallo zäma,
ich mues in a zweiti üebigsrundi... Janu, wär wohl au zu schön gsi, wenns gad bim erschta mol klappt hetti und han glaub au min zyklus abiz zu lang berechnet. Überlegga mier jetzt ob i söll ovutest oder so öppis kaufa...

@ alex und missy toitoitoi.
@ ceren wia gohts diar? Bisch wieder fit?
Lg

Sorry

von:simsalabim32

Net alex sondern kate = toitoitoi

Hey kate

Hesch dini mens becho oder positiv testet ?

Mini zykluslängi isch normal 32daag nur diesmol hani den erst ES ga han mit mönchspfeffer ahgfange und schienbar ei chaos devo becho

Leider...

von:kate30y

...hani mini Mens kriegt... Neuer monat, neues Glück!!! Drück euch allen auch die daumen!!

Hoiet ich bi hüt ES 12/13 und en 10ner SST isch negativ. Ich benutz nvo ei Utro und den testi morn oder am MO nomol und naher hani den bi isetze vo de mens abklärige

Uii ich drugg duume für bluetuswärtig

Es plus 16

von:kate30y

Merci!!

Und wieder ein morgen ohne Mens!! Hoffe das bleibt auch so!!

Was hast du denn für Zykluslängen Miss Tinky?

Es 15

Hallo zusammen!! Keine Fage, ich hibble auch mit!!

Bis jetzt sind alle 4 sst negativ gewesen... Heute blut beim FA getestet, darf am Montag anrufen, toll... Die Warterei nervt, aber nicht zu ändern...

Lass euch wissen!!

Hoi zäme

Mir gats im moment gar nid guet (
Han uuu fest grippe becho ide nacht und chopfweh wie dhöll..
Ich han gar kei chracht zum ufstah und darum hani de termin abgseit
Aber ich lueg dasi nöchscht wuche chan ga sobald ich wider echli uf dbei mag..

Ich hoffe eu gats guet und ihr sind fliisig am wiiter hibble )

Hey ihr alliii

@ceren: bisch bim fa scho xii?? hoffentlich hät de positive test recht!!! viel glüück!!

@simsa.. : hmmm.. jo den häsch nümma lang und chasch bald teste..!! ich spür de ES niiieee... aber solang ich mini mens rechtizig bechum machi mir chei sorge... !! ma muass es ebe ned immer merke...hoff häsch gv cha idere zziiit..!!

LG

Heey ihr alliii

@missy: uuuiii wünsch der alles gueti!! de check hani scho cha.. vor 5 mönat.. ich benutze pregnafix ovu.. aber dasmol checkichs echt ned wa lauft.. sit 1 wucha testi jede tag positiv.. cha jo ned sii.. weiss ned ob ich fa söll alüte.. min zyklus isch super.. 26- 28 tag.. sit dezember isches eso.. ich han vorher no problem cha mit zyklus weg de zyste.. jetz isch es guat.. sött mini mens am 10-13 märz becho..!! hoffentlich ned!! ich han jetz eifach jede 2 tag gv und mengmol au jede tag.. wil ich jo ned sicha bi wegem ovu...!!

LG

@ceren, das isch wirkli sau verwirrend. De monitor cha dr nur empfehle hanen au

@simsala, rechnischen im inet us oder wie? Ich bi kei fan vo dene will si bi mim zyklus zungenau sind. Ich han de monitor und sust de digitali clearblue ovutester Und kostelos dueni tempimesse will halt das ganze elektrozeug glich nid 100% isch und tempi eig. Scho sehr sicher wenn mes richtig macht

Gued nacht

Geduldig am hoffa

@ only: bin hüt etwa ES plus 6. Weiss es net so genau, will i de ES eifach öppa usgrechnet han und hans au gar net gmerkt.

@ ceren; ui das isch jo au komisch mit dinem sstest... Isch jo verwirrend, wünscha vil glück bim fa.

@ missy, ui scho szweita, das isch jo au mega spannend...

Miar sind ganz frisch am üaba, isch de erschti zyklus... Drum a afängerfrog, tüan iar alli de ES berechne?
Lg und toitoitoi allna

Hiii

von:ceren09

Hoi simselabim..
Also ich fang au erst neu a de ES ado berechne )
Ich han aber viles drüber gläse und ich hans sgfühl becho dass das die nur no meh ungedulig macht und au das psychisch en belastig sig..aber ich wirds mal teste ) ich han mir vo clearblue de monitor kauft..

Ja dass mit mit sstest isch uu komisch..
Aber ich han ho scho es wunderschöns töchterli ) denn wirds jetzt den au klappe hoffentli )

Ich möcht au zu eu

Au ich und min schatz sind scho fliisig am "LIEBI" mache
Ich han jetzt vode clearblue en monitor kauft und warte uf mini mens dasi endli demit chan afo )

Ich han hüt en ssc test gmacht und de iscg positiv use cho ubd denn hani nomal eine gmacht und de isch negativ usecho (
Han jetzt en termin morn bim frauenarzt..
Liebs grüessli
Sarah

1only

Hoiii

Wenn hesch den NMT oder wie stohsch im zyklus? Duesch iwie öbis defür das de dini fruchtbarizyt chasch ermnittle?

Jo bi am 2. Aber diesmol gohts nid so flott mit isetze vor negste mens fabgi mit gyno abkulärige ah bluetbild und gebärmuetter, eileiter und eistock check

Wünsch en guede wuchestart

Lg missy

Ah gseh grad

von:missytinkerbell

De nimmsch obus was fürigi?
Hoff hesch spositiv gued chönne nutze viel erfolg

Heeey..

wia händers sooo????

herzlich willchume missy und simsa.. dörfi scho abkürzig mache odddaa..

jo gits scho no paar do wo no am hibble sind.. so wie ich auuu!!! hoff dass es dasmol klappt

@missy.. wow 2 babyy.. ich bi au 23 und hibble fürs 1 Viel Glüüüück!!!

@simsa.. wenn häsch de ES cha?? ich benutze ovus.. ha die letschti 2 tag positiv chaa.. !!!

LG

Halloo

Ich bi su us de schwiiz, 23j. Und hibble fürs zweite baby. Gang hüt serstemol zumene neue FA wo kinderwunsch betreuuig macht. Ich hoff daser min ES bestätigt woni am WE ka han, den chani mitem utrogestan afange

Ich verzell do und weiss noni mol ober no es plätzli hend??

In dr schwiz jetzt am hibbla

hallo zäma

sind no as paar am hibbla oder häts scho überall klappt?
wür mi freua mit eu zäma zhibbla...

sött dia wucha dä ES ha, und denn wirds spannend
lg

« 
Weitere Antwortseiten: 12345678910 Folgende
Seitenanfang

Liste der 10 vorhergehenden Diskussionen

Antworten Letzt. Beit.
  Ich hatte am 8.3.2012 meinen Eisprung & seit gestern muss ich aller 5 min auf toilette ! kann es sei
von:sonne1291
1

von:xenia323
0
  Brauche hilfe
von:sabse198819
6
  Zyklus wird immer länger
von:00monalisa00
9
  Frage zu Chlomifen...
von:chrissy2712
21
  Pille abgebrochen, Blutung bekommen, ab wann startet der zyklus?
von:fire1306
2
  Wie ging es euch mit clomifen? erfahrungen damit?
von:nati2012678
3
  Schwanger durch Clomi
von:sunny2906
1

von:eleyna25
0
  Sehr wichtige Frage an alle die mit CBM schwanger geworden sind oder wollen
von:xenia323
3
  Zervixschleim
von:babywish2012
6
Siehe auch Alle Diskussionen - Best-of - Auswahl

Copyright © 1999-2012 
Spezial Küche : Rezepte von A bis Z, nach Herkunft, Zubereitungszeit, und Kategorie geordnet.
Kontakt: Impressum -